#1 Skrevet April 12, 2006 Har et sett med 8,5/10x19 Rial Daytona Race felger.. ET 30 både framme og bak. Har klart å bulke ene ytterringen og må dermed bestille ny... Det eg da lurer på er om eg skal ta å bestille 10" kant til framfelgane like greit.. Men hvordan vil innpresset bli da når eg bygger felgen 1,5" ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Innpresset blir 19 mm lavere enn det framfelgene er idag dersom du monterer 1,5" breiere ytterring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 Enn om jeg blir stoppa i kontroll med det, er det mulig å få det "lovlig"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 Enn om jeg blir stoppa i kontroll med det, er det mulig å få det "lovlig"? Nå vet ikke jeg offset på felgene men tviler på at du noen gang får skrevet inn 10x19 i vognkortet. Tviler på at det er TUV på felgene og hvis det ikker er det, så må endringen i sporvidde ift orignalt kun være 15mm og det tviler jeg på at det blir med disse felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2006 Ok. Det er egentlig 8,5 på felgene fremme, og tenkte å få 10 for å få lik dekk dim framme og bake.. Men skjønner ut i fra dere at det er lurest å kanskje kjøpe ny 8,5 kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2006 Hvor mye må man gi for nå ring? Og hvor skal du handle de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2006 Jørgenrud bilverksted skaffer. Han sa det var ikke noe problem å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2006 Ok. Det er egentlig 8,5 på felgene fremme, og tenkte å få 10 for å få lik dekk dim framme og bake.. Men skjønner ut i fra dere at det er lurest å kanskje kjøpe ny 8,5 kant? Finnes jo en mellomting mellom 8,5 og 10 tom da Men du må jo vurdere om det er plass til 9 eller 9,5 toms felg foran og om det er viktig å evt kunne få hjula godkjent på bilen eller ikke. Uansett ligger du vel litt tynt an i forhold til dette med 10 toms bakfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2006 ja, det blir enten å kjøpe 1 stk 8,5 kant og fortsette med 235/35 og 265/30, eller å få 10" framme. Har jo 10" felg i dekkpose her, men er ikke dekk på dem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2006 Nå får du bare Daytona Race i 8,5" og 10" bredde i 19", men passer ringer fra andre fabrikanter kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2006 Veit ikkje.. Leverandør visste heller ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...