El-vindu som går ned ved låsing med fjern.kontr.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jar nettopp solgt bilen en A6 1,9 tdi 2000mod, og nå kontakter kjøper meg og forteller at etter han har låst bilen ved hjelp av fjernkontroll går vinduene ned i "halv stilling", noen som har vært borti dette?

Har ikke kjørt diagnose på den enda.

Hører rykter at det kan være en dørlås som jukser (mocrobryter).

Alle forslag mottaes med takk.

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MIcrobryter/dørlåsmodul osv... Finner det kjapt ut på et verksted med kunnskap og utstyr til feilsøking på VW/Audi.

Ikke helt uvanlig at dette kan oppstå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han holder ikke knappen inne for lenge da? : rolleyes For visst ha gjør det så åpner alle vinduene seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

er nok MIcrobryter/dørlåsmodul som fusker.

No lever låsene sitt eget liv også.

Er dette noe som kan fikses eller må den skiftes?

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å kjøre diagnose, men fikk feilmelding på oppkoblingen på styringen på sentrallåsen.

Prøvde å koble meg til sentrallåsen på min nye bil, men fikk heller ikke koblet meg til der og der fungerer alt som det skal, så det er jo positivt da.

Noen gode forslag?

Sitter styringen på selve låsen eller har sentrallåsen egen styringsmodul?

Kan svare på denne selv: styringen sitter under brønn på passasjerside slik som jeg ser i autohidden.

Alle svar er gode svar.

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et lite vag-com spørsmål:

Finnes det noen gode forum til vag-com med søke motor, har vært inne på de fra ross tech?

Adress 35, central lock og adress 37, navigasjon får jeg ikke kontakt med via vag-com, noen som har vært borti lignende? Får kontakt med styreenheter rundt motor, men ikke comfort delen. Dette gjelder to forskjellige biler.

På forhånd takk for svar.

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne litt siden det er påske, he he..

Ingen som har vært brorti lignende med vag-com, at en ikke får kontakt med alt lengre? Må være i vag-com feilen ligger?

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lars Ivar. Lenge siden :)

Jeg hadde masse kødd med låsene på min bil, det viste seg til slutt at boksen som styrer comforten var kaputt. Først prøvde vi å bytte microbryter på førersiden, men det hjalp ikke. (Lå inne med feil). Var visst vanlig på A6.

VAG-COM kan jeg ikke hjelpe deg med :)

Hvilken bil har du no da?

Mvh

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,hei, Lars!

Har en A6 2002 1,9 tdi 130 hk no, stv selvfølgelig. Litt greier med stasjonsvogn no når nr 2 kommer,

Men måtte nok gå ned litt på utstyrs nivået iforhold til forige bil.

Så det var hele styreenheten som var gåen på din?

Husker du hva det kostet med ny lås?

Var det samme symtomer hoss deg? begynte her med at vinduene gikk i halv stilling.

Og det måtte jo selvsagt skje rett etter salg av bilen, en bil skal virke etter salg.

Mvh

Lars Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.