Haldentreff 14.mai - Overnatting!

Kommer du til Halden 14mai, og kommer du evnt til å overnatte?  

19 stemmer

1. 1. Kommer du til Halden 14mai, og kommer du evnt til å overnatte?

• Ja, jeg kommer på lørdag og overnatter
      3
    • Ja, jeg kommer, men først på søndag
      16

Anbefalte innlegg

Tar meg friheten til å "kopiere" Valdresgutta her, og legger inn en liten poll på hvor mange som vil benytte seg av muligheten for overnatting eller ikke.

Sakset fra den andre treff-tråden :

Treff info

Tidspunkt:

Innkjøring for utstillere begynner kl. 10.00 - 12.00

Det vil bli bedømming av bilene mellom kl. 12.00 og 15.00

Premieutdeling vil begynne ca. kl. 15.00

Priser:

Utstillere : xx,- (bil og sjåfør)

Pr. pers : xx,-

Kommer tilbake med mer info om dette!

Klasser som ifjor, samt spesialklasser

Annen info:

Halden Bil kommer med VW.

Dahles Auto AS (Tunejordet, Sarpsborg) stiller med Audi.

TS Racing Østfold kommer med R4R

Overnatting

Overnatting kan ordnes via Fredriksten Camping som ligger 2min fra utstillingsplassen, 5-10 min fra sentrum.

De har hytter til leie for :

Nye 4-manns hytter med alle fasiliteter unntatt dusj, dette er på felles område. disse koster 700,-

Eldre 4 mannshytter , 425,-

Eldre "3,5"mannshytter, 375,- Disse hyttene har to senger + hems hvor det er plass til en voksen og ett barn, evnt en liten voksen

For bestilling av hytter, ring 905 24 241 , ref VWAUDI klubben.

Verdt å merke seg at det er åpent for andre på plassen også, så vær tidlig ute med å bestille hytter. Det er også som vanlig ro kl.23.00, men med sentrum i umiddelbar nærhet burde det gå fint å ha det litt "sosialt" på kvelden. Mulig vi får ordnet noe her også, men det er ikke avklart enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

eller blir det så lite folksomt på plassen? :o;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har forsøkt å benytte seg av dette tilbudet?? Jeg ringte nemlig campingen nettopp for å forhøre meg litt hvordan det lå an. Da fikk jeg beskjed om at det var en del som hadde ringt, men de hadde fått nei fordi det var en skole fra Oslo som skulle komme til helga! : dum :

Isåfall så må jeg jo bare beklage ovenfor de av dere som hadde regnet med å ha overnatting i boks, for det fikk jeg inntrykk av at det var også, men den gang ei.... Håper ikke dette hindrer altfor mange i å komme....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.