Bergen: fotoboksen i damsgårdstunellen

Anbefalte innlegg

var på vei fra byn idag og da blinka noko så j..... i fotoboksen men eg var 100m fra boksen. nærmare sagt "lomma" før fotoboksen.

tar fotoboksen bilder så langt?? eg låg "litt" over fartsgrensa: rolleyes : rolleyes

det var ein bil til men han låg i høgrefelt forbi fotoboksen da den blinka..

 

pulsen gjekk ikkje mindre ned da purken plutselig kom med blå lys ned fra kontrollplassen ved lyderhornstunellen og la seg fint ved sida av før dei trykte litt på gassen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tar bilder noen få meter fra trynet ditt, så var nok den andre bilen som ble blinka. Spiller ingen rolle hva felt du ligger i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har skjedd meg flere ganger, er bilen foran, har sjøl blitt blinket, du er akkurat ved den hvite streken om det er DEG den knipser, så ta det påskerooolig og bruk pengene på pils å tull, du får ikke noe i posten fra onkel blå!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er godt å høra. da blir det høg party faktor resten av påska:venner: :venner: :venner: :venner::full: :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.