Noen som jobber med diesel??? testing av dyser...

Anbefalte innlegg

Er det noen av "medlemmene" som jobber med diesel og testing av diesel dyser til daglig??

 

Har fått mine nye større dysehoder/spisser fra junaiten som jeg skal ha på TDK`n min sammen med ombygget pumpe og annen turbo.

 

MEN.....etter bytte av innmaten i dysene tenkte jeg at jeg skulle sjekke åpningstrykk og spray mønster....har dysetester selv.

 

Det jeg lurer på er om sprednings mønstret skal være som på en EFI dyse??

Fikk omtrent samma åpningstrykk på alle 4 men 4 helt forskjellige spredningsmønster...alt fra type vanngever til typen oldemor benytter når hun vasker rosene i stua....ja du skjønner...!

 

Hva er rett og hva er galt.....det blir jo stor forskjell på mengde diesel også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig greie på det, men har sett på at mine er testet og snakket med "testeren". Det skal ikke være "vannpistol", mange vannpistoler som en gammel vannkanne er bedre, men det skal være en forstøvende konisk utblåsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig greie på det, men har sett på at mine er testet og snakket med "testeren". Det skal ikke være "vannpistol", mange vannpistoler som en gammel vannkanne er bedre, men det skal være en forstøvende konisk utblåsning.

 

Takker, da fikk jeg bekreftet mistanken min......:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.