Gokart på valhall 30/4  

8 stemmer

1. 1. Gokart på valhall 30/4

• Ja tøft.
    • Nei gidder ikke.
      0
    • Kan ikke.

Anbefalte innlegg

Vi møtes på Rudshøgda kl 18,00. kjører sammen til Valhall etterpå.

Ser ut som om dette kan bli en morsomm dag.

Hilsen Thomas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje sikkert eg får tid... :(

Får sjå når det nærmar seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje sikkert eg får tid... :(

Får sjå når det nærmar seg...

Tid? Prioritering kalles det. Hehe : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette blei jo vell en sukses. vi var vel i alt 7 stykker som kjørte. om jeg husker riktig. Og DU ROAR hvor blei det av deg, her har jeg lagd bil og greier så du kunne komme deg på treff mmmm,

ellers må det jo si at vi fikk en utrolig god motakelse der oppe, og ekstremt bra servic. Selv om jeg de to første rundene fikk en bil som gikk som en dass, trudde først at det var for at jeg veier 20kg mer en den nest tyngste. så jeg hadde 3 dårligst runde tid etter 2 omganger. men fikk jo ny dytt i b finalen, da jeg fikk en bil som faktisk dro ut i fra svingene, satte meg også litt lengre frem så magan kommer litt over fremhjula, fikk litt bedre styring, trur dere ikke at den halv feite(hel) vant B-finalen he he he. så etter 10 min med go-cart så gikk jeg direkte over til A finalen og 10 min til. og dette var en på skjending.

kom da i start spor 4, kjørte litt å nådde da igjend anders lunde, ga han en smell i ræva så han snurra(sårry he he he) smatt så for bi. prøvde og ta opp jakta på rånny og thomas, men som den tdi kjørern jeg er klarer jeg jo ikke helt og hamle opp med en rs4 og en ur qvattro. men etter litt kniving mellom qvattro gutta snurra rånny. og jeg smatt for bi.

den som ligger på lur har alltid noe godt i vente he he.

så med ca 10 meter armer. og en rygg som føltes ut som jeg hadde fått en leopard tanks fra begge sider rett i ryggen fikk jeg jaggu en sølv plass. (ikke værst)

legger med et bilde her som dere ser det sleskeste smilet av meg selv. pluss at jeg og rånny bøyer oss så det skal se ut som en pall plassering der thomas vant. Må bare bøyde meg i støvet og si gratulerer(ps hadde jeg hatt den carten skulle jeg ha slått deg he he)

men nå tar jeg den i hjelbanka kroppen min og hopper til køys

ATT00002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra det vart bra oppmøte....

og eg svikta igjen, som vanlig,

men kjem sterkare tilbake seinare!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette blei jo vell en sukses. vi var vel i alt 7 stykker som kjørte. om jeg husker riktig.

Vi var faktisk 8 biler hvis du regner med den hvite golfen... :)

Men han var visst ikke medlem... tror han lurte på å melde seg inn i klubben.

Det var uansett moro å kjøre gokart! (f... at jeg måtte snurre rundt i den første runden... he he..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var faktisk 8 biler hvis du regner med den hvite golfen... :)

Men han var visst ikke medlem... tror han lurte på å melde seg inn i klubben.

Det var uansett moro å kjøre gokart! (f... at jeg måtte snurre rundt i den første runden... he he..)

jeg tenkte mest på at vi var 7 carter jeg da he he . men vi hadde jo artig hele gjengen, han med den vite golfen kom for og se hvordan det var. og han kommer til og melde seg inn i klubben, har små mast på han i et år nå he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig morsomt i går....: rock :

Selv om jeg ble en av de siste....: bråk :

Når blir neste gang..: smil :

Må gjentas etterhvert. Må bare komme meg igjen skuldrene og armene!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.