Anbefalte innlegg

Har en kompis som har en rs2 som har stoppet. virker som bensinpumpa har stoppet. trenger litt hjelp for og få sett på dette, div feilsøkning osv. noen som kunne tenkt seg og hjelpe han med det. mulig bytte hjelp i pc programering eller noe. pleas.

 

noen som har en bensin pumpe, er det samme bensin pumpe på min 93 model s2 avant??

 

hvis noen kan hjelpe han venligst ring 90953910/91127222

 

 

ellers andre tips motas med takk.

 

f.eks hvordan sitter pumpa montert osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som har en rs2 som har stoppet. virker som bensinpumpa har stoppet. trenger litt hjelp for og få sett på dette, div feilsøkning osv. noen som kunne tenkt seg og hjelpe han med det. mulig bytte hjelp i pc programering eller noe. pleas.

 

noen som har en bensin pumpe, er det samme bensin pumpe på min 93 model s2 avant??

 

hvis noen kan hjelpe han venligst ring 90953910/91127222

 

 

ellers andre tips motas med takk.

 

f.eks hvordan sitter pumpa montert osv

 

Ikke samme pumpa. Org S2 er en VDO pumpe mens RS2 har Bosch. Dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikkje bensinpumpe releet? eller ein sikring?

eg har liggandes ei bosch pumpe fra a3`n,

den er for tank montering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er oslo turen unna gjort og vi skjekka pompa den var oki. men filteret som satt så sykt lett til(ironi) byttet vi da virkan igjend ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå ville fanken ikke starte igjend, noen som ahr vært borti at disse bensinpumpene er litt vrange???

testet den i går med starbuster. virket da i hele går. eiern prøvde og starte bilen igjend i dag, ingen respons

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.