Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nye felger til min A4, vurderer BBS CH 19". Hvor mye koster de? Er det noen som har noen andre tips til råe felger til en A4 avant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prisen på bbs felger, men prøv å søk på forumet så finner du helt sikkert noen priser!

Hvis du lurer på noen andre felger har jeg ett sett med TSW Kyalami tilsalgs.

8x19 et 35 med 235/35-19 12000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kjøpe meg nye felger til min A4, vurderer BBS CH 19". Hvor mye koster de? Er det noen som har noen andre tips til råe felger til en A4 avant?

Koster 17 eller 18 000kr hos Sharif....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veil. pris på disse hos Autogrip er 3295.- pr stk+ mva. uten dekk (8"x19")

Må sies at A4 kler disse felgene utrolig godt. Hadde de selv på A4`en min men i 8"X18" : http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1179

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å skrive at dette var med dekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prisen på bbs felger, men prøv å søk på forumet så finner du helt sikkert noen priser!

Hvis du lurer på noen andre felger har jeg ett sett med TSW Kyalami tilsalgs.

8x19 et 35 med 235/35-19 12000,-

nye? hos hvem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er TSW felgene du lurer på så er de brukte og det er jeg som skal selge de!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.