Anbefalte innlegg

Trenger hjelp angående felger til min Golf IV! Solgte nå nylig de gamle felgene mine Momo Gt2 i 17", så trenger nye nå fort..

Vil nå gå for 18". Har sett litt ho Sharif og har snust litt på RS4 og RS4-2 pakkene. Noen som har noen formeninger her??

Evt andre tips til felg som kan passse bra? Det er til en 1.6, så vil ikke ha så veeldig åpne felger heller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med a8 rims?

P1010116-small.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

le mans for alle penga!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

le mans for alle penga!

:glad: men så koster de nesten like mye som du får en brukt golf 4 til og da:) hehe( nesten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også vurdert A8 ja! Men synes kanskje at A8 og RS4 blir litt for "flate".. Vet ikke helt hvordna RS4-2 vil ta seg ut, vil de ble for åpne?

Sliter virkelig med å bestemme meg jeg nå, ikke akkurat så god tid igjen! Hehe.. :D

Her er hvertfall bilen det er snakk om..

P4140109.jpg

Her er et bilde av RS4-2 felgene: http://www.felgimport.no/photoalbum/view/?size=medium&id=52199

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye skal du legge i?

ASA AR1 er en meget fin og billig felg. BBS CH er en oppbrukt og fet felg, men da litt dyrere. Fikk tilbud på 13500,- 8.5x17" med dekk BBS CH hos Sharif i fjord. Bare så synd jeg aldri fikk dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+- 10 lapper.. Så blir vel en pakke fra Sharif.

TSW Kyalami Chrome ser jo rå ut.. Koster vel brått like mye som bilen men!! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.