#1 Skrevet April 13, 2006 kan slette tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2006 Sikker på at man trenger tuv papirer på felger i det hele tatt? Godkjente golf 2 eren min med 7/16 Racing Dynamics uten papirer og det var ikke noe problem. Så lenge rulleomkretsen er innenfor et avvik av 5% av detn originale, sporvidden ikke er endret mer enn 7mm til ene eller andre siden ( ET ) og dekk ikke subber i skjærmer ved full sving og dumper så skal vel det kunne gå bra. På min ble det bare målt sporvidde og tatt en "synskontroll" så var det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2006 eg har 215/40/17 på,vet at det har en avik på 1,3 %,så det vet eg går bra,så du mener at eg itte trenger noen papirer på felgene: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2006 Skal ikke trenge noe papirer på felgene az..spørs litt hvem av biltilsynene og hvem type du prater med der men man trenger ikke papirer..så lenge rulleomkretsen osv ikke blir forandret så skal det gå det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...