Anbefalte innlegg

Jeg begynne og få veldig lyst på dekor på bilen min, uten å overdrive for mye!

Hvor på nettet kan jeg kjøpe noe slikt som er på denne bilen? Og tips til montering?

 

 

Noe i samme fargen som på bilen nedfor!!: rolleyes

dekor3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke så mye ut av den siden.. Men fant noe greier på czt.no. Men vet ikke helt:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke kjøp fra czt.no hvis du har planer om å få varene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke kjøp fra czt.no hvis du har planer om å få varene..

 

Takk for tipset, tenkte på å kjøpe der faktisk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur innom til et dekor/skilt firma så lager dem akkurat det du vil ha custom laget. Helt sikkert billigere enn hvis du kjøper noe ferdig laget også. Vet ikke hvor du bor men det er hvertfall masse slike firmaer rundt her jeg bor på østlandet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn deg som sagt en skilt og dekor bedrift ;)

 

jeg vil anslå at en sånn dekor vil koste rundt en 4500,- ferdig montert på bil i chrom fra 3M i good kvalitet.

 

I vanlig metallic sølv, eller andre standar farger så vil den nok ligge på en 2500,- ca ca...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk, det gjorde det litt enklere:) ikke så mangen slike firma rundt her, men vet om ett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert ikke det du vil høre, men mitt råd er la vær!!! Bilen er mye finere "clean" og trenger ikke å tilgrises med tape... Får den til å se billigere ut og litt riskoker... tro meg, har prøvd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert ikke det du vil høre, men mitt råd er la vær!!! Bilen er mye finere "clean" og trenger ikke å tilgrises med tape... Får den til å se billigere ut og litt riskoker... tro meg, har prøvd ;)

 

Faktisk overrasker meg ingen har skreve det før.. Hadde regnet med mye negativt på akkurat dette her.. Men er usikker, men virker ut som sånne ting må til på nå til dags for at det skal være intressant for tida!!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk overrasker meg ingen har skreve det før.. Hadde regnet med mye negativt på akkurat dette her.. Men er usikker, men virker ut som sånne ting må til på nå til dags for at det skal være intressant for tida!!: haha :

 

Problemet er at det er få dekorer som passer på VAG biler, drager/tribals/flames, er tilegnet riskokere, skyline,civic osv osv.. er der denne typen dekor er i sitt rette element.

 

Jeg jobber med dette daglig, og har hatt bilen min i over 2år nå, MEN, jeg har enda ikke klart å funnet noe som passer bra til min bil, selv om jeg har tenkt tanken mange ganger, og har brukt utallige timer på å tegne ting, men alt blir bare feil :P

 

den siste ideen er å lage 2delt farge på bilen min, ved å foliere øvre del av karosseriet, Men igjen, jeg har en vanskelig lakk å få en folie som passer til lilla perlemor (dusty mauve) måtte enten blitt svart matt eller sølv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dekaltrim.nu :) versågod.. der finner du alt du trenger. har bestillt derifra selv. de leverer RASKT!

 

Får ta en titt der..:) jaggu ikke enkelt dette her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert ikke det du vil høre, men mitt råd er la vær!!! Bilen er mye finere "clean" og trenger ikke å tilgrises med tape... Får den til å se billigere ut og litt riskoker... tro meg, har prøvd ;)

 

Hêlt enig...Legg heller de 4-5 tusen i råe felger, senk, trim, tv +++: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hêlt enig...Legg heller de 4-5 tusen i råe felger, senk, trim, tv +++: smil :

 

Har det meste frå før.. Men blir nok trim pengene går til: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den siste ideen er å lage 2delt farge på bilen min, ved å foliere øvre del av karosseriet, Men igjen, jeg har en vanskelig lakk å få en folie som passer til lilla perlemor (dusty mauve) måtte enten blitt svart matt eller sølv.

 

Om noe absolutt ska gjøres er det vel dette som etter min mening er tingen...

Rød og svart for eksempel... Men bilen er likevel finest i en farge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noe absolutt ska gjøres er det vel dette som etter min mening er tingen...

Rød og svart for eksempel... Men bilen er likevel finest i en farge ;)

 

 

Vi får no se hva det blir til.. Men hadde vert kult: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.