montere sideskjørt på a4 b5

Anbefalte innlegg

skal i måren montere sideskjørter på ein a4 avant, lurer da på kossen eg skal få vekk dei listene som er der nå...tenker da på dei heilt nede på kanalen og sjermen, noen som har en grei oppskrift på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal i måren montere sideskjørter på ein a4 avant, lurer da på kossen eg skal få vekk dei listene som er der nå...tenker da på dei heilt nede på kanalen og sjermen, noen som har en grei oppskrift på dette?

 

Det er festet med lim.. Bare å bruke varme pistol eller vamt vann og rive av.. Var det jeg gjorde på min iallfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe va nok litt for sein svar ;) har montert skjørtene nå, var kjapt gjort d. blie ganske bra syns eg..er seidel st1 skjørtene som er blitt montert....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke bilder? Før og etter.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh, skal prøva å fikse noen seinere i dag... men her er den før skjørter iallefall, og et bilde av skjørtene som er montert, men på en anna bil ;)

azk02.jpg

audi_a4_st1_st-00055101.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.