#1 Skrevet April 14, 2006 Starter denne tråden litt i god-tida jeg, slik at så mange som mulig får det med seg Uansett så tenkte jeg kanskje å prøve å gjenta suksessen fra i fjor, nemlig kolonnekjøring til Lånke. Oppmøte på Nidarvoll, med kjøring inn til feks Prix på Hell, for å få samla opp alle folka. Fort gjort at det ramler noen uttafor, det gjorde det jo i fjor også Der kan vi jo også møte eventuelle Nord-Trøndere :-) Skjemaet for dagen er som følger; 08.45: Oppmøte Bunnpris Nidarvoll 09.00: Avreise kolonne. 09.30/40: Ankomst Prix Hell (samle kolonna, og eventuelt møte Nord-Trøndelag hvis de har stått opp så tidlig ) 09.50: Ankomst Lånkebanen ----- 10.00-12.30 Frikjøring 12.30-13.00 Jenter på banen 13.00-14.00 Breisladd konkurranse 14.00-15.00 Frikjøring 15.00 Premie utdeling. 15.30 ----> Frikjøring Bør vel være der i grei tid sånn at vi er sikker på å få stilt ut alle glisene våre, for de som er intressert i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 Da kommer vi en gjeng i fra n-trøndelag til prix`en da:) skal vi si en tid for oppmøte der? Mvh-styret i n-t lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2006 Da kommer vi en gjeng i fra n-trøndelag til prix`en da:) skal vi si en tid for oppmøte der? Mvh-styret i n-t lokallag. Det kan vi gjøre Må sjekke opp litt med treigostene på denne sida av grensa først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2006 henger meg sikkert på jeg også. Må bare sjekke vaktordninga på jobb den helga først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2006 henger meg sikkert på jeg også. Må bare sjekke vaktordninga på jobb den helga først. Du slutter jo snart uansett.. Gi faen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 Eh! Ting skjer! Kan ikke slutte enda, da den jobben jeg egentlig skulle få gikk i vasken. Må nok holde ut ja. snakkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2006 Ingen som har noen formening om når vi burde starte opp? Dørene åpner som sagt 10:00. Husker det ble fort fullt i fjor, men husker heller ikke når vi dukka opp der.. Men hvorfor utfordre skjebnen? Ser for meg at det ville vært en god ide å ta oppmøte på Nidarvoll klokka 09:10, og legge i vei i kolonne 09:20. Ta en ørliten stopp på Prix Hell (rundt 10:00) og møte blandt annet NT lokallag. Noen som har noen tanker rundt dette? Eventuelt store motsigelser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2006 dette ser ut som en god plan er det muligheter for at en forvilla Ålesunder kan henge seg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2006 dette ser ut som en god plan er det muligheter for at en forvilla Ålesunder kan henge seg på? Spørs hvor godt du oppfører deg i kveld det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2006 Ble jo (såklart) ikke noe snakk om startidspunkt på lokallagstreffet i kveld.. MEN siden jeg heller ikke har hørt noe negative tanker rundt tidligere tidspunkt, så tenker jeg vi holder oss til de. Dvs; 0900-ish: Oppmøte Bunnpris Nidarvoll 0920: Takeoff, kolonne retning Nord-Trøndelag 1000-ish: Treffe Nord-Trøndelag lokallag på Prix Hell, for så å fortsette opp til Lånkebanen. Høres greit ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2006 Tja, erfaringsmessig tar alltid ting litt lengre tid enn forventet, så jeg ville foreslått følgende løsning på lørdagen: oppmøte Bunnpris Sluppen/Nidarvoll 08:45-ish avreise 09:00 fra Bunnpris tar kolonnekjøringen inn gamleveien som i fjor, da bruker man 30-40min til denne Prix-butikken? På denne måten er vel folk fremme til rundt kl 10, husker det lønte seg å være litt tidlig ute i fjor. Så får man se om man får sneket seg med noen innover. For å følge opp fra i fjor så er det avtalt copilotordning i halsbrekkende A8 kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2006 Tja, erfaringsmessig tar alltid ting litt lengre tid enn forventet, såjeg ville foreslått følgende løsning på lørdagen: oppmøte Bunnpris Sluppen/Nidarvoll 08:45-ish avreise 09:00 fra Bunnpris tar kolonnekjøringen inn gamleveien som i fjor, da bruker man 30-40min til denne Prix-butikken? På denne måten er vel folk fremme til rundt kl 10, husker det lønte seg å være litt tidlig ute i fjor. Så får man se om man får sneket seg med noen innover. For å følge opp fra i fjor så er det avtalt copilotordning i halsbrekkende A8 kjøring. Høres ut som en mere gunstig løsning kanskje, tror vi går for den Du må jo kjøre 100 innover da Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 23, 2006 og hvilken tid er da sånn ca ankomstid på prixen da.... kan jo stille opp litt før vi da.....så blir det ingen venting på dere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 23, 2006 og hvilken tid er da sånn ca ankomstid på prixen da....kan jo stille opp litt før vi da.....så blir det ingen venting på dere..... Tidsskjema oppdatert i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 23, 2006 Tidsskjema oppdatert i første post Høh...vi skal nok klare å stå opp vi ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 23, 2006 Det høres meget bra ut Bård Even! Gleder meg til å se litt biler fra Nord-Trøndelag lokallag også Disse Frøya-gutta, nårhvor dukker de opp? Rune: er ikke like enkelt å ta bilde av kolonnen OG kjøre i den vet du! HVEM ANDRE FRA TRONDHEIM SKAL DELTA PÅ KOLONNEKJØRING TIL LÅNKE?! *småsparke trønderne i leggen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2006 Slenger ved denne informasjonen til de andre klubbmedlemmene som kunne tenke seg å ta følge innover til Lånkebanen: Oppmøteplassene er spesifisert i første post i tråden, men her er det oversiktsbilde som gir et hint om hvor dette er Bunnpris på Sluppen/Nidarvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2006 Stiller vel hvis været endrer seg OT: Jann Gunnar Værnes: Full inbox? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 24, 2006 Tja..... *sparker hardt tilbake i leggen til en østlææææning!!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 24, 2006 Trodde det var søring som gjaldt jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 24, 2006 Jeg og CQ-en er med. Jeg har forresten ikke somlet meg til å dukke opp på noen lokallagsmøter enda, er det mulig at noen kan plukke med seg noen skiltplater til meg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 25, 2006 Trodde det var søring som gjaldt jeg..? If u like! Ellers om noen ser en gulhvit bil med bulk i et hjørne og litt blå lakk... give me a notice! en eller annen IDIOT som har prøvd å pusse litt på bilen min og kjørt etterpå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 26, 2006 Jeg og CQ-en er med. Jeg har forresten ikke somlet meg til å dukke opp på noen lokallagsmøter enda, er det mulig at noen kan plukke med seg noen skiltplater til meg..? Lokallagsledern skal ikke på Lånke, men mulig jeg klarer å få dratt med meg ett sett, skal se hva jeg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 26, 2006 Noen som vet om ES skal med noen biler til lånke...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 26, 2006 Lokallagsledern skal ikke på Lånke, men mulig jeg klarer å få dratt med meg ett sett, skal se hva jeg får til Jeg tar med et par sett med skiltplater og streamers i morgen, så kan du Rune møte meg. Så får noen ønsket sitt oppfylt. Kan hende jeg får til å komme helt på tampen av treffet, men er ikke sikker. Snakkes da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...