Trondheim: Samkjøring til NGK på Lånke 29 April

Anbefalte innlegg

Flottings, henter de av deg da, Rune?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune hadde visst blitt uten nett de siste 3 dagene fikk jeg på sms,

så da får vi håpe det ååårner seg.

 

Men NÅ er det avgårde til Bunnpris!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat.

Oppmøte i Trondheim; En A8, en 80 Avant, en 80 sedan, en coupe og en A4.

A4'en punkterte ved oppmøte *sukke*

80 avanten forsvant på motorveien.

Vi møtte fire(?) biler fra Nord-Trøndelag på Hell

 

Utrolig bra oppmøte! :P

 

Men det ble nå en bra dag tross alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 Avant vel? ;)

 

Fått tak i nøkler og bil da Rune?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 Avant vel? ;)

 

Fått tak i nøkler og bil da Rune?

Nøklene er i hus, og bilen står med 3 19" og en 17" :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtte fire(?) biler fra Nord-Trøndelag på Hell

 

Utrolig bra oppmøte! :P

 

Men det ble nå en bra dag tross alt :)

 

Vi var faktisk 6stk biler fra nord-trøndelag:) ......men noen gidda ikke å svinge innom prixen:p

 

men bra treff ble d jo alikevell: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men noen gidda ikke å svinge innom prixen

Noen snakket om fjorårets Lånke-kjøring og glemte brått avkjøringen

til Prixen også : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, oppmøtet til kollonnen var kanskje noe skuffende, men man fikk da skiltplater og en flott dag på lånke. :)

 

Virket som det var en god del klubbbiler til stede, men de fleste kjørte kanskje solo? Observerte blant annet en S2 Coupè med ES-tuning og VACN-merker og skiltplater, samt en sort A4 B5 med klubbstreamer i frontruten. Har sett sistnevnte i byen flere ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sort A4 B5 med klubbstreamer i frontruten. Har sett sistnevnte i byen flere ganger.

den sorte Avanten med sorte baklamper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert nok, kai sin det. Jeg var der tho

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den sorte Avanten med sorte baklamper?

 

 

Niks, var en sedan. Var Melhus gatebilklubb-stickers på den også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert nok, kai sin det. Jeg var der tho

 

Tittet litt på bilen din, ja. Prøvde jeg å finne tak i deg, men så ingen rundt bilen som så ut som eieren :o

 

Den girkulen du har, vet du hvor den er kjøpt og hva den koster? Kunne tenkt meg en sånn selv, men har ikke funnet noen som ikke ser ut som alukulene de selger på torhov med lysdioder i..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tittet litt på bilen din, ja. Prøvde jeg å finne tak i deg, men så ingen rundt bilen som så ut som eieren :o

 

Den girkulen du har, vet du hvor den er kjøpt og hva den koster? Kunne tenkt meg en sånn selv, men har ikke funnet noen som ikke ser ut som alukulene de selger på torhov med lysdioder i..: haha :

 

 

Hehe, er faktisk lysdiode i den kula der også. Fikk den med på kjøpet når jeg handla bilen så har ikke peiling på hvor den er kjøpt. Sto no en del ved bilen m åpent motorrom pga problemer med kjølinga : bh :

 

ang. vogna de, vil du uttale deg om hvor mye du ga for den? var å prøvde den i sin tid å da var den annonsert til 90 store ivertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er faktisk lysdiode i den kula der også. Fikk den med på kjøpet når jeg handla bilen så har ikke peiling på hvor den er kjøpt. Sto no en del ved bilen m åpent motorrom pga problemer med kjølinga : bh :

 

ang. vogna de, vil du uttale deg om hvor mye du ga for den? var å prøvde den i sin tid å da var den annonsert til 90 store ivertfall.

 

Søren.. vet de selger den på en butikk i danmark, men de selger ikke til norge og importøren her til lands vil ikke ta den inn da de bare selger BMW-deler. :(

 

Jasså, Virkelig? Karen sa det bare var jeg som hadde prøvd den. Kjøpte den av en kar på Lundåsen..

 

La oss bare si at jeg fikk den for mye under 90 store.. : haha : litt fantasipris det ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren.. vet de selger den på en butikk i danmark, men de selger ikke til norge og importøren her til lands vil ikke ta den inn da de bare selger BMW-deler. :(

 

Jasså, Virkelig? Karen sa det bare var jeg som hadde prøvd den. Kjøpte den av en kar på Lundåsen..

 

La oss bare si at jeg fikk den for mye under 90 store.. : haha : litt fantasipris det ja.

 

 

må nok meddele at jeg har prøvd den ja. Ikke helt rent mel i posen med andre ord: smil : . Hvordan er bilen da? Var vel ikke stort mer enn lista på døra & ett ryggemerke av fruen av kosmetiske 'skader' å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren.. vet de selger den på en butikk i danmark, men de selger ikke til norge og importøren her til lands vil ikke ta den inn da de bare selger BMW-deler. :(

 

 

Si fra hvis du skal ha noe med fra Danmark : ja : At de ikke selger til Norge er ingen hindring vettu :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.