#1 Skrevet April 14, 2006 Er det noken som har ein reinsleg kattunge dei vil bli kvitt. Da er det ein ledig heim på Gjøvik. Ta kontakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7280796&sid=8aVFDRDA0607682&pos=6&tot=10 iallefall en katt til 1kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2006 Er det noken som har ein reinsleg kattunge dei vil bli kvitt.Da er det ein ledig heim på Gjøvik. Ta kontakt! Aasen har snart fleire han vil bli kvitt så vidt eg har forstått... Tom R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2006 Aasen har snart fleire han vil bli kvitt så vidt eg har forstått... Tom R Litt langt å reise fo ei katt da, som ikkje er vandt til reise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2006 Hei Roar Vi har en katt som vi gjerne skulle kvittet oss med, den er 1 år og renslig og snill. Vi skulle gjerne hatt katten men ettersom vi må reise til Bryne 1 gang i måneden med min stedatter, så må vi hele tiden spørre venner og slekt om å mate den de 2-3 dagene vi er borte. Ikke alltid lett å spørre når de er helgene vi er borte og da reiser jo alle på hytter og små ferier. hilsen Jøran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2006 Hei Roar Vi har en katt som vi gjerne skulle kvittet oss med, den er 1 år og renslig og snill. Vi skulle gjerne hatt katten men ettersom vi må reise til Bryne 1 gang i måneden med min stedatter, så må vi hele tiden spørre venner og slekt om å mate den de 2-3 dagene vi er borte. Ikke alltid lett å spørre når de er helgene vi er borte og da reiser jo alle på hytter og små ferier. hilsen Jøran Da ser det ut som om denne skifter heim.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...