#1 Skrevet April 14, 2006 Jeg lurer på å ha høydejusterbart senkesett på min Golf V.. Har dere noen forslag til hvor det er å få kjøpt.. Billig og med tüv godkjenning?! Skal ha 19" og grei senking! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 Jeg lurer på å ha høydejusterbart senkesett på min Golf V..Har dere noen forslag til hvor det er å få kjøpt.. Billig og med tüv godkjenning?! Skal ha 19" og grei senking! Cobra sett er vel bra og billigt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2006 Cobra sett er vel bra og billigt. Ca 8500 kr hos Autospar er vel ikke så galt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 hvor mye kan jeg senke en golf 5 sportline med 19" ?? ( 235/35/19 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2006 Ville tatt en titt på http://www.eyecandyracing.no. Her har de litt av hvert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...