#1 Skrevet April 14, 2006 Kan noen photoshope noen felger og kanskje en liten senkning! Vil bare se åssen den kan bli seende ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 Kan noen photoshope noen felger og kanskje en liten senkning! Vil bare se åssen den kan bli seende ut! Hei ! Har ikkje peiling på photoshop, men kan tenka meg at det er eit veldig dårleg bilde å få fram ting på, i og med at det var så mørkt under på bilen, så ser ein jo knapt nok at ein senkar han ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2006 Er ikke proff på detta men øvelse gjør vel mester:) En rask senk med litt smekre hjul:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2006 Er ikke proff på detta men øvelse gjør vel mester:) En rask senk med litt smekre hjul:) Kjempe bra d Noen flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2006 Muligens noen som kan kyalami eller RS4 eller andre fine felger til golf 5 ?? Er så klar for felger og senking nå.. Men er så usikker på åssen felger som passer bra på bilen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 Her med litt sota ruter og TSW kyalami 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2006 min modd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2006 BBS CH hadde kanskje vært tøft? Eller? Forslag?? Hjelp til photoshop?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2006 bbs lemans + 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2006 Hva synes dere om det? Kanskje det kunne vært noe? Hva med litt photoshop hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2006 HER... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2006 Jeg skal bruke 14000 på felger.. Har bestemt meg for 19" Åssen av disse synes dere er tøffest? Eller kanskje dere vet om noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2006 det ser ut som det blir de nye RS4 felgene på meg.. i 235/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2006 Det blir tøft det, selv om min favoritt var Stian sin mod med TSW Kyalami. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 20, 2006 Sant det.. Men kyalami har for lavt innpress.. Kommer bilder så snart felgene er på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 20, 2006 : bråk : : bh : Hmm.. Fikk telefon fra Lunde Dekkservice nå.. RS4 2 felgene kommer bare i ET 42.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 23, 2006 felgene kommer i uke 18.. Da legger jeg ut en ny tråd med bilder Det skal bli deilig med nye sko på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 24, 2006 Hadde vært veldig takknemlig... Det er de felgene som er på bestilling.. Så ble jeg litt i tvil om åssen de kommer til å se ut på bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 4, 2006 Det ble 19" RS4 2 9x19 foran og 10x19 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 4, 2006 Det ble 19" RS4 2 9x19 foran og 10x19 bak Hei, blir sikkert stili på bilen din det Vet du impresset på disse? Har en kompis som har tenkt å kjøpe 10*18 porsche turbo cup felger, men lurer litt på hvilket impress som er lurt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 20, 2006 Det ble "New RS4" ET42 8x19 med 235/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 23, 2006 NEW RS4, 5x112, ET - 42, 235/35/19 10 000,-/ bud Ble vist litt feil innpress når bilen skulle senkes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...