#1 Skrevet April 14, 2006 Skal bytte lambda på AAN motorn min, men som kjent er den orginale forholdsvis kostbar.. Er d noen som har brukt en annen lambda? Synest å huska at noen på forumet hadde brukt en lambda fra biltema... Noen som har erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2006 Skal bytte lambda på AAN motorn min, men som kjent er den orginale forholdsvis kostbar.. Er d noen som har brukt en annen lambda? Synest å huska at noen på forumet hadde brukt en lambda fra biltema... Noen som har erfaringer? Jeg bruker lambda fra Biltema (398,-) på min aan. Funker fint det. Hørt om fler som også gjør dêt...No problemos herfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2006 Yepp, Biltema her og, har funket greit 7-8 mnd nå, kan ikke si noe om levetid. J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 OK. men datror jeg d blir biltema på meg å.. får tross alt mange biltema lambdaer til prisen av en orginal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...