#1 Skrevet April 14, 2006 Hei! jeg har kjøpt meg noen 19" rs4 felger som er litt skrapet opp på kantene, ingen dype hakk eller riper, bare skrapet opp mot en fortauskant... noen som har noen forslag om hva som kan gjøres for å få dette pent igjen? kan den slipes ned og lakkeres? og i såfall med hva? Bilen min er en sølv a4 avant, ville det blitt pent å lakke disse felgene svarte? Håper på noen svar og synspunkter MVH Magnus Winbladh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 Det kan vel pusses forsiktig ned med sandpapir og lakkeres med en lakkpensel i samme farge. Blir ikke usynlig, men sikkert penere enn riper og hakk, og ihvertfall ikke så veldig omfattende å gjøre. Ellers kan jo felgene lakkeres så det blir helt borte. Helt svart tror jeg ikke blir noe pent, men sånn "gunmetal grey" - mørk grå med mye metallic-effekt tror jeg kunne blitt stilig med den fargen på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2006 Her har du noen lakka 18 " RS4... Aleksander Enghaug sin Rød bil da men.. Håper det hjalp noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2006 Ble bra det der John 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2006 Ble bra det der John Lurte på å kjøpe ett par 19" rs felger som var litt oppskrapte,tenkte å sandblåse de å lakke de hvite ..Er det noen som kan photoshope hvite 19"RS4 felger på en sort A3 sportback: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 Lurte på å kjøpe ett par 19" rs felger som var litt oppskrapte,tenkte å sandblåse de å lakke de hvite ..Er det noen som kan photoshope hvite 19"RS4 felger på en sort A3 sportback: klø : Glem den sandblåsinga. Husk det e aluminium. Glassblås hvis de e veldig herpa ellers puss med papir og lakk de. Har nettopp gjort det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2006 Glem den sandblåsinga. Husk det e aluminium. Glassblås hvis de e veldig herpa ellers puss med papir og lakk de. Har nettopp gjort det selv. ok de er ikke så ille gærne se ,så da er det vel bare å ta frem pusse papir da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2006 Har selv noen 18" jeg skulle ha glassblåst og lakkert.... Noen som vet om noe firma på østlandet som driver med dette????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2006 Venter på felga mine fra Felgservice. De holder til i Askim. De tar 4000 pluss moms for 4 felger. Da retter de, glasblåser, ordner evnt sår og lakkerer. Får dem antakelig i morra så kan skrive inn om hvordan resultatet ble. Felgene er 18" BBS ch, har også valgt å lakkere dem i en mørkere farge. Gleder meg virkelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2006 Husk og få med bildet da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2006 blir sikkert bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2006 Aleksander sine er da glassblåst og lakkert.. Han betalte 500 pr felg var det vel.. Råde lakkering var plassen som utførte jobben.. Kul fyr Tenkte å lakke min BBS også.. Så legg ut bilde ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...