#1 Skrevet April 14, 2006 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe meg bbs ch 18" felger. Noen som hvet hvor de er billigst? Takker for alle svar:) mvh Jens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2006 se hva du finner på finn.no der fant jeg meg noen nye felger i går;) også autodb.no søk under bil og på felger som merke:) mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2006 Ikke mange som matcher Sharif på dette vel. 19" Bbs Ch kommer på ca 18 lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2006 Ikke mange som matcher Sharif på dette vel.19" Bbs Ch kommer på ca 18 lapper. hanebo i trondheim selger bbs ch 19" for 18 000.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2006 nordisk felgimport avarterte med bbs ch til 16 lapper på finn så jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...