Blanke takrails til 92 mod C4

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på om dette er rette stedet for denne tråden, men jeg prøver. Om dette blir helt feil, beklager jeg.

Har blanke rails på min 100 avant 92 mod, men vil ha SORTE.

Kan jo selvfølgelig bare lakkere de, men har forstått at det er en viss interesse for blanke rails, og meningen med klubben er vel å hjelpe hverandre?

Så, hvis det er noen som vil bytte, så har jeg altså blanke rails og vil ha sorte.

(Data'n har kræsjlanda, så det kan ta litt tid før jeg svarer.....)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er interessert viss dem passer på min s6 95 mod c4... og hvordan er d man skrur dem av??:) har ikke satt meg så enormt inn i det med alle delene skjønner du;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er interessert viss dem passer på min s6 95 mod c4... og hvordan er d man skrur dem av??:) har ikke satt meg så enormt inn i det med alle delene skjønner du;)

Sitter i tre umbraco skruer på baksiden: rolleyes

Faktisk kanske enkelt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i tre umbraco skruer på baksiden: rolleyes

Faktisk kanske enkelt...

okei:)

takker for svar: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Du bor nok litt for langt unna. Bilen min er i daglig bruk, så jeg har ikke lyst å kjøre rundt med lekasje i taket mens jeg venter på nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,broren min har sorte rails og kan tenke seg å bytte.Du treffer han på tlf 932 15737 alt.330 46300.Han bor i Horten og heter Øyvind.

MVH Terje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tor.

Jeg er også interesert i å bytte rails med deg.

Har sorte selv, og er på jakt etter blanke. Jeg bor i Kristiansand, og om du har tenkt deg på lokal-lagsmøtet neste uke så kunne vi byttet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Tor.

Jeg er også interesert i å bytte rails med deg.

Har sorte selv, og er på jakt etter blanke. Jeg bor i Kristiansand, og om du har tenkt deg på lokal-lagsmøtet neste uke så kunne vi byttet da.

Sorry. Har bytta dem bort i noen andre deler.

Fant også ut at ikke alle fester er like, så om du får tak i rails så må du passe på å få med festene (de som stikker opp av taket) også.

PS. Det ble mye penere uten rails.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen sorte takrails liggende som jeg ikke skal ha noe særlig for.. ;)

Har stått på en -97 A6 C4..

Ta kontakt på tlf. 913 08 852 visst noen er interessert..

Tore Marken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.