Endestusser til diesel biler?

Anbefalte innlegg

som topic, hvor kan man kjøpe dette? vet jeg har sett slike med hull oppå istedet for et rett rør. vist dere skjønner hva jeg mener.. men finner det ikke igjenn..

 

er til en bora og en ny caddy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meiner autospar har

 

564-4-52.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meiner autospar har

 

564-4-52.jpg

 

 

noen som ha prøvd denne?? er ikke slik jeg har sett, men kansje denne passer også, må vel ha 2 stk, da denne såg ut til å vere singel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som ha prøvd denne?? er ikke slik jeg har sett, men kansje denne passer også, må vel ha 2 stk, da denne såg ut til å vere singel

 

Det lurer jeg også på. Hadde spart meg for litt arbeid.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mine fra en bil på jobb ny a6.. Kunden ville ha rette.. Hjalp godt å få på disse!

 

DSCF0787.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mine fra en bil på jobb ny a6.. Kunden ville ha rette.. Hjalp godt å få på disse!

 

DSCF0787.jpg

 

 

måtte dere sveise om da eller? kan ikke bruke slike på caddyen, da de er bak fangeren, så må ha noen rette som går under den igjenn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte dere sveise om da eller? kan ikke bruke slike på caddyen, da de er bak fangeren, så må ha noen rette som går under den igjenn..

 

blir kansje vanskeli å få de synlige og fine uten å kappe i fangeren.. Er det ny caddy?? Hvis du kapper fangeren så er det jo ikke noe problem da kapper du bort bøyen på røra som er der å setter på vanlige endestusser.. jeg sveiset mine..:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir kansje vanskeli å få de synlige og fine uten å kappe i fangeren.. Er det ny caddy?? Hvis du kapper fangeren så er det jo ikke noe problem da kapper du bort bøyen på røra som er der å setter på vanlige endestusser.. jeg sveiset mine..:):)

 

 

er en helt ny caddy ja, men dem som er bilde av lenger oppe i tråden(autospar) ser jo ut til å flytte endestussen nedom fangeren. vil helst ikke kappe i fangeren.. får se hva jeg finner på: klø : : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en helt ny caddy ja, men dem som er bilde av lenger oppe i tråden(autospar) ser jo ut til å flytte endestussen nedom fangeren. vil helst ikke kappe i fangeren.. får se hva jeg finner på: klø : : klø :

 

ok. du finner nok en løsning skal du se!! :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det kostet en 12-1500 for 2 rør på en V6 TDI (Passat)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at det kostet en 12-1500 for 2 rør på en V6 TDI (Passat)

 

Det var ikke dyrt nei. Da ordner de alt? Bytter de plasten i fangeren også da tro, eller bare lager de hull?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sager bare hull, og setter på nye rør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kanskje se slik ut ja. Men på bilde 2 må da den nederste delen være byttet ut. Det første bildet kan se ut som at det er skjært ut. Hvis det blir bra, så er det et mye bedre alternativ enn slike stusser. Har sendt en forespørsel, men jeg har ikke fått noe svar ifra de anda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.