#1 Skrevet April 14, 2006 S2 coupe med dårlig tid? Da er du observert i forbikjøring på Jæren i ettermiddag! Sjeldent jeg er på disse kanter, HS registrert bil! Måtte bare nevne det, så ut til at det var en med "vårfot" ute å koste seg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2006 Kan det stemme den hadde hvite felger?? Det va nok ein kompis på Tjelta!!! hehe!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2006 Vet ikke helt om den hadde hvite felger, synes de så mer gullfargede ut, men det var jo tross alt bare i forbifarten da, kan jo sikkert vært han ja:) Han hadde S merket i grillen og blanke "avløp" bak ivertfall! Flott landskap på Jæren btw. Lille danmark jo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 Ikke enklet å si. det finne noen coupèer her borte, men så få som kommer på lokallagstreffene så det blir ikke enklet å si hvem. Jepp, det er ganske fint å kjøre helt ytterst på Jæren i solskinn. Kommer jo enekelte steder nesten helt ned til vannet. På påskeferie?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2006 Ok.. Nei jeg er ikke på ferie der nei, var borte hos noen tropefugloppdrettere i Jæren distriktet der, de legger ned sin tropefuglklubb, og vi fikk en hel del utstyr av dem! Ikke bare bil jeg styrer med ser du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2006 vet hvem det er... han har tung fot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2006 vet hvem det er... han har tung fot... Det er nok han det da ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...