#1 Skrevet April 15, 2006 Har lekt litt med kameraet i dag. Et Canon EOS 350D med 18-55mm objektiv. Har bestilt meg en Vidvinkel Zoom (Sigma 10-20mm) og Tele Zoom (Sigma 70-300mm) Gleder meg til å få prøvd de. Bilen er typen Low & Slow, No Show. Altså ikke et satsningsobjekt. Bare kjekk, lav bruksbil og blir ikke vasket ofte. Må få vrengt på no gummi på sommerfelga, da ser den litt bedre ut værtfall Her er resultatet fra i dag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2006 Nå med sommerhjul: Nankang 235/35/19 på 8x19" felg forran og og Falken 265/30/19 på 10x19" felg bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2006 kule bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2006 Takk for det. De siste ble tatt i hui og hast etter jeg hadde skrudd på felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2006 Er det rs4 felger som er beregnet til t4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2006 Er det rs4 felger som er beregnet til t4? Hva tenker du på da? Hvis du tenker på loadindex så vil disse ikke bli godkjent. Ikke når det gjelder rulleomkrets heller . Så da må jeg svare; nei ikke beregnet på t4. Men syns mann må ha litt størelse på en såppas stor bil . Også fikk jeg felgene rimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 23, 2006 Hva tenker du på da? Hvis du tenker på loadindex så vil disse ikke bli godkjent. Ikke når det gjelder rulleomkrets heller . Så da må jeg svare; nei ikke beregnet på t4. Men syns mann må ha litt størelse på en såppas stor bil . Også fikk jeg felgene rimelig. En får mange felger og dekk som er godkjente for T4 og T5 ikke noe problem Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2006 Jepp. Men disse er ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2006 En får mange felger og dekk som er godkjente for T4 og T5 ikke noe problem Martin Men dei er vel svindyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2006 Ble grom med de nye felga! Men trenger den ærlig talt de ekstralysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2006 Ble grom med de nye felga! Men trenger den ærlig talt de ekstralysene? Ja, den trenger disse siden dette er en bruksbil. Og jeg liker å se om kvelden. Er ikke for at jeg syns det er tøfft. Men de blir antageligvis tatt av i sommer og montert til vintern igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2006 Liten shinings før Gatebil Våler til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...