#1 Skrevet April 15, 2006 Blir det noe treff her i år eller blir det kun det ene på Våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2006 Det blir treff ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2006 Noen ide når det blir da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2006 når når når er dette snakk om da?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2006 All info finnes her.. http://www.gatebil.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 All info finnes her.. http://www.gatebil.no/ Og hvor står det når VW-Audi club skal ha treff på ruskogen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2006 Jeg husker dessverre ikke hvilke datoer det er snakk om, men det er en helg i august iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2006 Jeg husker dessverre ikke hvilke datoer det er snakk om, men det er en helg i august iallefall! Blir sikkert samme helga som Schafflund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2006 Noen som vet mer om hvilke dato det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2006 terminlista kommer snart ifølge http://www.rudskogen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 1, 2006 terminlista er ute 19-20 August VW-Audi Club 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2006 Blir sikkert samme helga som Schafflund. Og det ble det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 1, 2006 Møkk..Da får man finne ut hva man prioriterer da..Luckau er jo et reserve alternativ det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 1, 2006 Typisk, da er jeg nede på 'ringen med S2 klubben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 1, 2006 19-20 august... strøkent:tilber: Endelig får også jeg tatt meg en tur dit uten at det krasjer med noe annet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 2, 2006 jippi da skal s6en ut på banen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2006 terminlista er ute 19-20 August VW-Audi Club Rett meg hvis jeg tar feil, men har ikke Bergen lokallag også satt opp arrangement den helgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2006 Nei det var noe driiiiit! Da skal vi i Bergen lokallag ha vårt treff på Eikås banen da! Vi var først ute hehe nei men dette var dumt at det krasja med vårt treff. Men dere veit hvor dere får det kuleste folkens. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46516&highlight=eik%E5s TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 3, 2006 Beklaglig vis er det slik at vi må sende ønsker på hvilke helger vi vil ha våre treff på innen 1. desember, og så fordeler Rudskogen helgene slik at kabalen deres går opp. Dessverre ser det ut til at dette har kræsjet denne gangen, men ovenfor baneutleier har vi fint lite vi skulle ha sagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 4, 2006 blir nok bare lørdags kjøring på meg, da det blir tur til nurburgring muligens på søndag, hvis ikke så kommer jeg nok begge dagene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...