#1 Skrevet April 15, 2006 Skal ta ut pumpen, men den sitter dønn, plastringen med de fire hakkene lar seg ikke vri moturs, er det noen som har tips. Må ha ut pumpen nå. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2006 Ingen med tips ? Sitter som f.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2006 Hei Hvis du har en metallplate, så skjær ut en lang bit. Bøy den til slik: Den må passe i de sporene som er i plasten, da får du mye bedre tak i den. Det gikk som en lek når jeg laget en slik. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 Takk skal du ha Leif, men er det riktig at den sitter så jæ.... mvh A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2006 Hei Hvis du har en metallplate, så skjær ut en lang bit. Bøy den til slik: Den må passe i de sporene som er i plasten, da får du mye bedre tak i den. Det gikk som en lek når jeg laget en slik. Mvh Leif Hei, - sliter også med samme problem som Anders. Skjønte ikke helt tegningen, er plata sett ovenfra eller..fra siden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2006 Hei Sett fra siden. Det er for høyt på midten til å bruke noe som er rett. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2006 byttet min tidligere i vinter, men jeg skrudde den ikke ut, slik man skal med det verktøyet. om du tar tak i den og drar den opp, så er det kun 2 mothaker som må presses inn, de klarer du presse inn med fingen eller et lite skrujern, så er det bare å dra den rett opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2006 Hei Det er sant som Steffen sier. Jeg tenkte ikke på det i farten . Hvis pumpen bare skal byttes og ikke oppgradere til større er det ikke nødvendig å ta ut plastringen. Bare pass på at nippelen på pumpa ikke tåler mye, så vær litt forsiktig med den. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2006 Jeg trykket en tæsj nedimellom og vrei som f¤%", da løsnet den. Gjorde dette etter å ha prata med en Auditekniker, ellers hadde jeg aldri tort å vri så hardt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2006 Hei, jeg gjorde som Leif sa, bortsett fra at jeg brukte en 6 mm stang som jeg laget en bue på to cm fra tuppen, ca 9 cm lengde på buen, og deretter rettet jeg resten av stangen, skjønner? En rett stang med en sving på. Gikk greit da:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...