#1 Skrevet April 16, 2006 Etter mye leting og div budrunder endte vi opp med dette orginale Audi Sport rattet. Er MEGET godt fornøyd, er sinnsykt godt å holde i ja!! Rattet fikk den store æren av å stå i konebilen: 1990 Audi 100 Avant Turbo Quattro Sport - Type 44 Og kona er i ekstase...kanonratt Spanderte også noen nye Sparco matter til bilen. Måtte jo ha Audi Sport ratt i en orginal Audi 100 Sport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2006 Et litt nyere Audi Sport ratt måtte til i min bil, dette er den noe sjeldnere utgaven uten S2- eller S4-logo. Sinnsykt godt å holde i, tykt og med bra grep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2006 tror jeg må investere i et slikt etterhvert. hvis det ikke ender med nytt momo da..har momo corse semsket skinn som begynner å bli noe slitt. Har hatt det i alle bilene mine:) Ble selfølgelig ikke bedre av at jeg kjørte med to gipsa hender i sommer:rolleye: Hvor stammer de rattene der fra da? Du må jo få lagt ut bilder av sport'n!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 Du må jo få lagt ut bilder av sport'n!! Her ligger det noen vinterbilder... http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4649 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...