#1 Skrevet April 16, 2006 jeg ser det er noen tråder om dette ifra før men følte jeg ville lage en ny og høre "nye" meninger... hva tror folket... 17" eller 18" på coupe89? aner ikke hvor mye bilen min er senket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2006 Både 17 og 18" går fint på coupèen. Spørsmålet er vel kanskje spørsmål om pris. 17 tommer er vel noe billigere og det er vel enda biliggere å kjøpe ny 17" enn 18" dekk, men slike priser raser stadig nedover. Noen vil vel mene at 17" er litt mer komfort en 18" pga litt mer dekkvegg å gå på. . Normalt sett så pleier det å være bolt on/ de fleste ha 7,5-8,5 breie felger og et ET på 30->35 og kjøre 225/45/17 el 225/40/18 for å få indentisk rulleomkrets som originalt. Noen som kjører mer ekstremt og kanskje do-rull strekk på dekket. 205/215-40/17 er det også noen som kjører og ca 9,5~10" brede felger skal det være mulig å få plass bak (med riktig ET) og ca 8,5" foran går greit. Når det gjelder senk på bilen er vel fordel med litt strekk på dekket, men heller å finne riktig ET/innpress som gjør at felgene ikke bygger for langt ut -> subbe problematikern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2006 takk for gode svar Hans:) tror jeg går for 17 jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2006 Jeg stemmer for 17" med feit kant fram / bak 8,5x17 / 10x17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2006 og d blir d;) 8,5 17" med ganske feit kant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2006 og d blir d;) 8,5 17" med ganske feit kant:) Hvilke felger går du for da? Klarer ikke bestemme meg selv enda jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2006 Hvilke felger går du for da? Klarer ikke bestemme meg selv enda jeg.. Blir nok noen Kerscher felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2006 ikke glem at du har noen felger liggende hos meg da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2006 En annen ting å bemerke er vel at du har 4x108 i boltsirkel(?) og at utvalget i 17" er mye større en 18" av felger med den boltsirkelen. Men så var det noen som snakket om at det er størrelsen som teller Men uansett så finnes det et hav av felger vil passe, kanskje prøve å finne noen som ikke "alle andre" har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...