#1 Skrevet April 16, 2006 Denne bilen har samme kalipere foran som S4 98-01. De bygger altså veldig både i lengde og bredde. Spørsmål: Hvilke felger går på denne bilen uten bruk av spacers. Går Sharifs RS6 replica f. eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 RS6 og rs4 replica går gra, men kjøp da med innpress ET35-38. Bilen skal ha originalt ET48 tror jeg. Du må ha felger med flate eker helst. Jeg hadde problem før vinteren med handel av vinterfelger. Men det ente opp med RS4 replica 16" Et35. Jeg har ET48 på mine originale Audi AVUS S6/S8 felger i 8x18", men her må jeg bruke spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2006 Jeg har ET 35 både i 17 og 18" noe mindre går ikke og eikene må enten være flate eller bue utover Prøvde ET 38 og 45 men det gikk dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2006 Joda.... RS4 replica med ET35 i 16" går akkurat. Jeg har dette på vinterdekkene mine. Har fungert meget bra. Kan være en ide å få testet noen felger før du kjøper, siden det er mange felger som ikke går på. Ellers er det ikke problem å bruke spacere hvis du absolutt må det. Såklart er det bedre uten, men går det ikke uten, så får man løst problemet med slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2006 Tusen takk for gode svar! Da blir det nok RS6 replica med ET35 tror jeg. Sharif skal ha 9900 for 19"..det må da være billig??? Joda.... RS4 replica med ET35 i 16" går akkurat. Jeg har dette på vinterdekkene mine. Har fungert meget bra. Kan være en ide å få testet noen felger før du kjøper, siden det er mange felger som ikke går på. Ellers er det ikke problem å bruke spacere hvis du absolutt må det. Såklart er det bedre uten, men går det ikke uten, så får man løst problemet med slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...