#1 Skrevet April 16, 2006 Hvor mye koster 18"eller19" A8 felger hos sharif? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2006 A8 felgpakke i 18" koster 7500,- og i 19" 9950,- mener jeg. Bra priser dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2006 A8 felgpakke i 18" koster 7500,- og i 19" 9950,- mener jeg.Bra priser dette vet du om desse felgene han har på tilbud er bar eller blir dei skjeive og bulkete og drit etter ein sesong? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2006 Noen som vet om Sharif kan levere 19" RS6 felger med dekk til 9990,-?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2006 De har de ikke inne før enn i neste uke ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2006 vet du om desse felgene han har på tilbud er bar eller blir dei skjeive og bulkete og drit etter ein sesong? Jeg kjøpte A8 der i fjor, har hatt de en sesong, og de er like fine og runde! Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2006 Kommer vel litt ann på bruken å vill jeg tro.. kjører du som en gris overser du fort noen hull i veien:) blir de brukt normalt overlever de nok noen sesonger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2006 De har de ikke inne før enn i neste uke ihvertfall. Om jeg misforstår deg riktig nå så får han inn RS6 i 19" neste uke til den prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...