#1 Skrevet April 16, 2006 er det krav om å ha slepekrok på biler?? kan man lage dette sjølv?? når eg monterte rs-fangeren så kappa eg vekk slepekroken framme, fordi den kom i veien. ser på nyare biler så har dei ein krok/bolt som blir skrudd fast ved å fjerna ein propp i fangeren. tenkte å ta denne patenten;) planen er å sveisa på ein lang mutter på vangen slik: så ta eit gjengestag med krok på eine enden og skru den inn slik slik at når eg skal slepa bilen så fjerner eg bare blinklyset og det vil sjå slik ut tilslutt staget vil muligens bli kortare/lengre/forsterka. no er det bare prøvelse. nokon synspunkter på dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2006 MIn første tanke er at det i allefall bør være kortere, ellers vil det vel neppe holde seg rett over lengre tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2006 MIn første tanke er at det i allefall bør være kortere, ellers vil det vel neppe holde seg rett over lengre tid? no er den ikkje heilt innskrudd, men den kommer sikkert til å bli kortare. kommer til å forsterke godt rundt sjølve festet i karroseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...