Skinn (omtrekking av seter)

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Audi A3 8p, den har stoffseter, men jeg ønsker meg jo skinn. Er det noen som vet om det går an å trekke dem om et sted rundt Oslo?.

Evntuelt pris?

 

 

Takker for alle svar:)

 

mvh

Jens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Har en Audi A3 8p, den har stoffseter, men jeg ønsker meg jo skinn. Er det noen som vet om det går an å trekke dem om et sted rundt Oslo?.

Evntuelt pris?

 

 

Takker for alle svar:)

 

mvh

Jens

 

Du kan jo prøve Fairmont i Grenseveien(Mener jeg de ligger: klø : )

Fikk pris på å trekke om setene (foran og bak, sportsseter) nakkeputene og dørsidene på A4`en jeg hadde og det skulle de ha 15.000.- +mva.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok enklere og billigere å kjøpe et komplett skinninteriør og ettermontere, for så å selge ditt stoffinteriør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kan man få kjøpt komplett skinnsett da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å søk litt på hoggerier rundt om i landet, der vil du også finne komplett skinninteriør som er 100% i bra stand til en enda billigere penge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ofte d ligger komplette skinninteriør på NBS sine sider:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men er det noen som vet om det lar seg gjøre å ta av det orginale skinn trekket for å få sydd inn logo og satt det på plass igjen uten at det blir 3 verdenskrig for å få det på plass igjen? : klø ::jegerdum:

 

 

Korrigering: Noen som vet HVORDAN man tar av skinn trekket fra Front setene og nakkestøttene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe stort problem, men hvis du føler at du ikke kan gjøre jobben selv så finnes det firmaer som kan hjelpe med sånt, f.eks. salmakere eller møbelverksteder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.