#1 Skrevet April 17, 2006 Blir vel årets første tur på banen dette. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112706 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2006 NEI!!!!! Kjøring imårra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2006 hva???????????? Spytt ut mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2006 Begynner i 16 tia, sies det , folk fra Rakkestad som har leid banen... Neste mandag, den 24 skal det også være privat treff der har jeg skrevet opp her... Mer vet jeg ikke... Men ikke drep meg om det ikke blir..., uofisiell oplysninger... Skal imårra jeg iallefall og titte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2006 Sportsvognklubben arrangerer også kjøring den 25. Stive priser da, men man pleier å få mye kjøring for pengene... Ikke noen publikumsfavoritt da det er utelukkende sporskjøring og rundetidjaging da... Link her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2006 Var treff den 18 ja, igår, takk for Turen Petter rundt banen.... Var kansje 20 biler på banen.... og mange fikk testa utstyret...arti som F var det iallefall. Neste blir på tirsdag som det sies her i trådet, sportvognklubben arrangerer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...