Anbefalte innlegg

Har ett problem med kjørecomputern i min S4 99. mod. Når bilen har stått helt kaldt å er kald så fungerer kjørecomputeren helt perfekt. Men om bilen har stått i varmen eller blir kjørt litt til den er varm, så blir det uklart/uleselig å en del "streker" i displayet. Meget irriterende. Noen som har vært borti dette? hva er feil? Hva må man gjøre får at det skal virke perfekt hele tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett problem med kjørecomputern i min S4 99. mod. Når bilen har stått helt kaldt å er kald så fungerer kjørecomputeren helt perfekt. Men om bilen har stått i varmen eller blir kjørt litt til den er varm, så blir det uklart/uleselig å en del "streker" i displayet. Meget irriterende. Noen som har vært borti dette? hva er feil? Hva må man gjøre får at det skal virke perfekt hele tiden?

En kompis hadde det samme problemet på Autochecken på sin '92 S4. Demonterte og spruta elektrorens eller rødsprit på alle kontaktpunkter, og satte sammen igjen.

Funka som gull :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er sånn på min og.lurer på om det kan væra no form for kondens eller no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem!så henger meg med her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem!! Ingen som vet!?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd med elektrorens nå. Det funket ikke!!: mad : Ingen som har noen gode forslag? hjelp!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no samme problem. Møller meinte at eg måtte bytte heile instrumentpanelet.

Men viss det er nokon som veit noko anna så skrik ut: vinke :

Helsing Ingvar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lest på Audiworld (tror jeg det var) at det er displayelementene som blir dårlige, og at feilen synes bedre når det er varmt. Tror en må bytte selve displayen dvs instrumentet i praksis. Tror det er vanskelig å få tak i ny display.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.