Spm: Audi 200 - teknisk og mekanisk

Anbefalte innlegg

nå har jeg et par spm!!

 

1; Lysene mine foran virker ikke, kun vis jeg drar bryteren til meg så kommer alt på, men ikke på noe annen måte, og jeg vet hva som er galt, det er bryteren som er gåen, men vil ikke bytte den ennå, pga det er andre bryteren som ryker, så vist noen hvet hva som er grunnen til at de driver å ryker så si gjerne ifra, og vis noen har en slik bryter liggende så si også ifra (helst med Cruise Control, men ikke noe krav) Er det mulig å koble på et rele imellom lysa og bryter? eller en sikring kanskje?

 

2; Bilen min fusker også litt når det er fuktig i været og den er kald, hvor skal jeg begynne å finne grunn til det?

 

3; vinduene mine virker heller ikke, ifjor så fikset jeg det med endel nye ledninger osv, men så har jeg kjørt uten dørtrekk og det har kommet vann på den bryteren i førerdøra, så de virker ikke lengre, kan de bare være og bytte den eller kan kanskje releet ha gått også tro? noen i nærheten av meg som har som jeg kan låne og finne ut hva feilen er??

 

4; noen som har en takluke motor til salgs???

 

5; Må fylle på gass på AC, vet om et sted i sandefjord som gjør det til ca 900kr, men noen som vet om noen andre? eller har vært borti han i sandefjord??

 

6; Hvordan åpner jeg for mere luft inn til motoren???

 

det var vel det foreløpig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.