#1 Skrevet April 17, 2006 Hva synest folket om dette?? Synest det er litt kult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2006 Sliter litt med å se hva det er men.. Er den firkanten innfelte markeringslys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2006 Det er USA-modellens markeringslys, bare med hvitt glass i steden for det originale oransje. Og tilsvarende lampe bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2006 Det er USA-modellens markeringslys, bare med hvitt glass i steden for det originale oransje. Og tilsvarende lampe bak. Haha, så ikke det en gang jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2006 Hva synest folket om dette??Synest det er litt kult Bilen blir ikke akkurat clean-ere med de men syntes det er stili i mørket jeg.. Men det må være med hvit glass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2006 Syns det er litt stilig, spesielt i mørket.. En kamerat hadde det på sin gamle Golf 3.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2006 Liker ikke dette.. Men noen som vet hvorfor det er sånne lys på alt av biler i USA ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2006 Liker ikke dette.. Men noen som vet hvorfor det er sånne lys på alt av biler i USA ? Det er påbudt, hvorfor vet jeg ikke, men har vel sine grunner. Jeg synes forøvrig at det er utrolig stygt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2006 Liker ikke dette.. Men noen som vet hvorfor det er sånne lys på alt av biler i USA ? Det er nok påbudt der, har nok noe med sikkerhet å gjøre. Personlig mener jeg at sidemarkeringslys hører hjemme på lastebiler, og der gjeldere regelen dess flere, dess bedre: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2006 Liker ikke dette.. Men noen som vet hvorfor det er sånne lys på alt av biler i USA ? Lys øker sjangsen for å bli sett, mange biler (her i Europa) har ingen lys som syns fra siden, og det kan være skummelt om de kommer ut en sidevei, rygger ut fra en oppkjørsel etc. Jeg syns mange flere biler burde hatt det her i Europa også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2006 kinda like it jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2006 Lys øker sjangsen for å bli sett, mange biler (her i Europa) har ingen lys som syns fra siden, og det kan være skummelt om de kommer ut en sidevei, rygger ut fra en oppkjørsel etc. Jeg syns mange flere biler burde hatt det her i Europa også. Det var det Volvo mente i 95 da de inførte S40 Synest det er litt kult jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...