#1 Skrevet April 17, 2006 Jeg fikk i dag seks korte pip fra bilen da jeg var på langtur. Har hatt dette tidligere men det var for flere måneder siden. Noen som har en ide hva det kan være/indikere? Det gjelder en A6 Avant 2002 1,9 tdi med belgisk instruksjonsbok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2006 Bare lyd, ingen lamper som lyste ? Har du parkeringssensorer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2006 Bare lyd, ingen lamper som lyste ? Har du parkeringssensorer ? Bare 6 pipelyder. Ingen lamper. Jeg har parkeringssensor ja. Kan det være problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2006 Bare 6 pipelyder. Ingen lamper. Jeg har parkeringssensor ja. Kan det være problemet? Uten at jeg skal påstå å være 100% sikker her, vil jeg tro det har en sammenheng hvis det er samme/lignende pipelyd. Alt annet skal det jo komme opp lamper i instrumentet for. Har også PDC på Allroaden (både f+b) og har ved et par anledninger fått varsel/hyppig piping uten at det er noen hinder i sikte. Har fått inntrykk av at PDC-systemet innimellom kan være litt overømfindtlig, spesielt om det er litt skittent på fangerene. Det er litt inkonsekvent og det virker også som de reagerer veldig lett når man står/kjører på skrått underlag. Har også hatt ett tilfelle av at det hang seg opp og pep konstant helt til jeg skrudde det av med bryteren. Da trodde jeg det var en sensor som hadde tatt kvelden, for dte pep like jævlig når jeg skrudde på bryteren igjen, men det gav seg ved en "restart" av motor/tenning. Har begynt å lure på om Microsoft er inne i bildet her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2006 Mener ryggesensorene mine ikke aktiviseres før jeg setter bilen i revers. Pipelydene er også lavere. Vil vel tro det ikke er no dramatisk da det ikke kommer opp noe for for varselslampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...