Audi S3 (Hvor fås styling kjøpt ?)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en kan få kjøpt S3 styling? (sideskjørt,front,hekk)

Eventuelt noen som har slikt til salgs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rieger har vel noe som heter s3 look.. skal du ha orgianlt s3 så koster det litt mere, og endel mere jobb en om du kjøper s3 look

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Rieger sidekjørt liggende. Helt nytt, har ikke vært montert ellere lakket.

er dine for 1300.- for begge.

111_1151.JPG

111_1153.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av de på bil Ørjan ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er egentlig de gummilistene nede på dørene, de er vel umulig å lakkere og en kan ikke ta de av. Kan vel kjøpe S3 lister, er ikke de i hardplast som en lakkere?

Vil ha et mest mulig orginalt utseende på bilen, ikke store sideskjørter å slikt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de som er på det øverset bildet her:http://www.rieger-tuning.de/Modellshow/Audi/A3_8L/RT_030.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er egentlig de gummilistene nede på dørene, de er vel umulig å lakkere og en kan ikke ta de av. Kan vel kjøpe S3 lister, er ikke de i hardplast som en lakkere?

Vil ha et mest mulig orginalt utseende på bilen, ikke store sideskjørter å slikt

 

Er ikke noe problem å ta av disse. Sitter med 2 skruer i hver dør på innsiden (en i framkant og 1 i bakkant) skru ut disse to skruen og skyv listen bakover. Den vil da løsne. Gjorde dette på bilen min og fikk lagt på sølv/alufarget folie for at det skulle matche speilene. Disse kan også lakkes. Har sett flere som har gjort det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er egentlig de gummilistene nede på dørene, de er vel umulig å lakkere og en kan ikke ta de av. Kan vel kjøpe S3 lister, er ikke de i hardplast som en lakkere?

Vil ha et mest mulig orginalt utseende på bilen, ikke store sideskjørter å slikt

 

Bilde av bilen din ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av bilen din ?

 

Bilde...

2_1138655327311.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å ta av disse. Sitter med 2 skruer i hver dør på innsiden (en i framkant og 1 i bakkant) skru ut disse to skruen og skyv listen bakover. Den vil da løsne. Gjorde dette på bilen min og fikk lagt på sølv/alufarget folie for at det skulle matche speilene. Disse kan også lakkes. Har sett flere som har gjort det.

 

Men er det ikke annerledes på en med facelift? på min dør er det jo en fordypninng der gummilisten er festet. Har sett på min mor sin A4 med facelift og der er det like gummilister men uten fordypning i døren, de er bare limt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ikke annerledes på en med facelift? på min dør er det jo en fordypninng der gummilisten er festet. Har sett på min mor sin A4 med facelift og der er det like gummilister men uten fordypning i døren, de er bare limt på.

 

Er fordypning i døren på bilen min også der listen er festet (viss ikke jeg husker veldig feil, må sjekke noen bilder.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ikke annerledes på en med facelift? på min dør er det jo en fordypninng der gummilisten er festet. Har sett på min mor sin A4 med facelift og der er det like gummilister men uten fordypning i døren, de er bare limt på.

 

Er en liten fordypning nederst på døren på min A3 (facelift)

Bilde 001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en liten fordypning nederst på døren på min A3 (facelift)

 

Så det går an å lakkere de myke gummilistene altså?!! Da går eg for nedlakkering av bilen.

 

Men ok, da har eg fått svar på en del, takk for hjelpen:)

 

Vet du hvor mye facelift lykter forran koster og hvor de kan skaffes forresten?

 

Har bestillt hvite blinkers til skjermen og facelift baklykter nå...

Og venter på svar anngående 20` felger: rock :

Satser på bilen blir fin etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det går an å lakkere de myke gummilistene altså?!! Da går eg for nedlakkering av bilen.

 

Men ok, da har eg fått svar på en del, takk for hjelpen:)

 

Vet du hvor mye facelift lykter forran koster og hvor de kan skaffes forresten?

 

Har bestillt hvite blinkers til skjermen og facelift baklykter nå...

Og venter på svar anngående 20` felger: rock :

Satser på bilen blir fin etterhvert :)

 

Facelift lykter hadde jeg kjøpt på http://www.ebay.de her ligger det mye både nye og brukte til en grei pris. Går også greit å finne med Angeleyes om du liker det.

 

Når det gjelder lakkering av listene så ta en prat med en lakkerer. Viss ikke jeg tar veldig feil så kan det blandes noe i lakken som gjør at den ikke sprekker om listene blir bøyd litt.

Lykke til med 20" felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.