#1 Skrevet April 17, 2006 Har Sharif replika felgpakkene inne på lager eller har han ikke fått noe særlig med hjul ennå? Gjelder 19" A8 pakke.. En nabo skule kjøpe seg 19" ASA hjul men han hadde nesten ikke noe på lager ennå visst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2006 Var innom der for en uke siden,og da var det veldig lite inne.. Han skulle få inn disse replica felgpakkene over påske! Og mye annet.. Jeg skal handle der så snart jeg får bestemt meg.. Men er nok lurt å ringe å høre på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2006 Hmm,ok. Får nok ta en tlf til han i morgen da og høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2006 Skal ringe til han i morgen og bestille A8 felger jeg også Gleder meg !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2006 Skal ringe til han i morgen og bestille A8 felger jeg også Gleder meg !!! 19"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2006 nei, penga som rår så blir nok bare 18". Men tror det blir bra jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2006 er liten vits i å ringe i dag, jeg ringte og fikk beskjed om og vente enda en uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2006 Gjaldt det alle felgpakkene eller A8 pakkene? Venter på RS6 selv.. "Lett" å komme gjennom på tlf der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2006 gjelder alle pakkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2006 Jeg hadde også tenkt meg en pakke mer RS6, men kommer ikke gjennom på telefonen i det hele tatt! Virker nesten som de har lagt av røret. Men de har vel forhåpentligvis kun stor pågang. Er veldig i tvil på disse nå. Kommer det noengang noen felgpakker? Blir rimelig irritert nå hvis de kommer og sier de blir utsolgt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2006 Hmm,såpass ja.Jaja,får vente en uke til da.. :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2006 Jeg kjørte bomtur til sharif på mandagen i påsken. På telefon uka før så sa de at felgene skulle være inne til det, men fikk beskjed om at de kom først i løpet av påsken. Nå er det plutselig enda lenger over påske. Dette er lite seriøst spør du meg. Fint hvis noen sier i fra når det er bekreftet at felgene er der, og hvis det er noen som fra denne kanten som skal oppover å handle, så kan jeg gjerne sponse litt hvis noen tar med til meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2006 er liten vits i å ringe i dag, jeg ringte og fikk beskjed om og vente enda en uke. Jeg sendte Sharif en sms i går for å høre om han hadde fått de på plass i løpet av påsken. Da fikk jeg til svar om å sende en ny nå i kveld. Intet svar ennå ihvertfall.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 18, 2006 jeg ga f.... i sharif, kjørte til E18 motorsenter og kjøpte felger i dag, nå er jeg så fornøyd at:) PS! dårlig mobilbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 18, 2006 jeg ga f.... i sharif, kjørte til E18 motorsenter og kjøpte felger i dag,nå er jeg så fornøyd at:) PS! dårlig mobilbilde Er det 18"? Hva betalte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 18, 2006 det er 18" ja, man kunne velge mellom to pakker, en til 7998, og en til 8998 sistnevnte var med falken dekk, den andre med ett billigdekk av ukjent type. orket ikke vente lenger på shariffen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 18, 2006 Sendte Sharif en SMS i kveld og fikk svar nå,han får inn pakkene i løpet av neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 18, 2006 det er 18" ja, man kunne velge mellom to pakker, en til 7998, og en til 8998 sistnevnte var med falken dekk, den andre med ett billigdekk av ukjent type. orket ikke vente lenger på shariffen:( De selger vell ikke A8 i 19" de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 18, 2006 det aner jeg ikke, du får ta deg en telefon dit. nr er 33 35 95 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 19, 2006 jeg ga f.... i sharif, kjørte til E18 motorsenter og kjøpte felger i dag,nå er jeg så fornøyd at:) PS! dårlig mobilbilde web-adr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 19, 2006 web-adr? http://www.motorsenter.no/main.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 19, 2006 Dette svaret fikk jeg i dag ang 19" A8 felger. Ikke veldig billig da... Hei Vi har dette på lager til 12995.- å vi kan levere på dagen f.mont mvh Lars ¨ E18 Motorsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 20, 2006 Dette svaret fikk jeg i dag ang 19" A8 felger. Ikke veldig billig da... nei det var ikke så veldig billig, da er det bare 18" pakkene som nesten kan konkurere i pris. skulle jeg ha hatt 19" hadde jeg selvfølgelig ventet på sharif. en annen ting, de kunne ikke levere tuv papirer med de felgene jeg kjøpte, de sa at på replika felger var det ikke med tuv papirer fra levenradør:(, så hvis noen får med dette hos sharif så hadde jeg vært ekstra glad hvis noen kunne tatt en kopi/scannet dette og sendt til meg. Gjelder da 8x18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...