#1 Skrevet April 16, 2004 Er det noen som har erfaring med å bare lime på takspoileren? eller bør den skrus fast og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2004 Hadde en 2000 GTI med den originale takspoilern og det funket veldig bra å lime den, satt som tusan det! Ellers kan du jo ta rutelim(også kalt monteringslim:D ) DET sitter også veldig godt. Lykke til J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2004 Hva slags takspoiler på hvilken bil? Jeg har bakrutespoiler på min. Sitter festet KUN med rutelim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Hva slags takspoiler på hvilken bil? Jeg har bakrutespoiler på min. Sitter festet KUN med rutelim. det er en a4 avant. har tec7 lim. det skulle visst væra bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2004 Opprinnelig postet av Lars Lysebo Hadde en 2000 GTI med den originale takspoilern og det funket veldig bra å lime den, satt som tusan det! Ellers kan du jo ta rutelim(også kalt monteringslim:D ) DET sitter også veldig godt. Lykke til J Hvordan blir dette limet på lakk egentlig? Har en kollega med 850 stv som ønsker seg vinge og lurte på om jeg evt kunne hjelpe han å skaffe deler etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2004 Min er bare festet med Sikaflex. Har stått fast i over ett år nå. Bare husk å tape den fast til limet har stivnet, slik at du slipper å slite løs en skjev vinge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2004 Min er bare festet med Sikaflex. Har stått fast i over ett år nå. Bare husk å tape sen fast til limet har stivnet, slik at du slipper å slite løs en skjev vinge.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...