#1 Skrevet April 18, 2006 hei noen som vet om mekanisk verksted på Østlandsområdet som lager hjul spacere på spec? Må ha spacere for å gjøre om boltsikel fra 4x108 -> 5x112 Noen som har vet om noe slikt finnes å få kjøpt, eller noen som kan lage det for meg. Gjerne link til internett side etc. vh svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 heinoen som vet om mekanisk verksted på Østlandsområdet som lager hjul spacere på spec? Må ha spacere for å gjøre om boltsikel fra 4x108 -> 5x112 Noen som har vet om noe slikt finnes å få kjøpt, eller noen som kan lage det for meg. Gjerne link til internett side etc. vh svein De må visst være TÜV-godkjente osv for at du skal få de godkjente, eventuelt for at du ikke skal få mangellapp ved EU eller annen teknisk kontroll. H&R er vel en av de mer annerkjente produsentene som lager slikt. Jeg for min del kommer til å kjøpe på ebay hvis jeg trenger det. Det er en egen kategori for "wheel spacers" på http://www.ebay.co.uk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...