#1 Skrevet April 18, 2006 Skal hjelpe en kompis å flytte og han har jo samlet opp litt stash gjennom endel år i Trondheim. Så kommer problemet: Alle bilutleiefirmaer jeg har sjekket leier ut 7.5-tonnere på maks 35 kubikk. Og jeg tror det blir litt lite til å flytte i. Så er det noen her som vet om tilgjengelighet på lastebiler over 7.5 tonn? Og hva man må betale for noe slikt i et par døgn med 120 mil kjørelengde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 Kan høre med Norsk LastebilUtleie - http://www.nlu.no Tror de primært driver med lengre leieforhold, men det kan jo hende de kan hjelpe ? Ellers så tar du kontakt med en lastebilforhandler i nærheten og hører med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2006 Skal hjelpe en kompis å flytte og han har jo samlet opp litt stash gjennom endel år i Trondheim.Så kommer problemet: Alle bilutleiefirmaer jeg har sjekket leier ut 7.5-tonnere på maks 35 kubikk. Og jeg tror det blir litt lite til å flytte i. Så er det noen her som vet om tilgjengelighet på lastebiler over 7.5 tonn? Og hva man må betale for noe slikt i et par døgn med 120 mil kjørelengde? Tror faktisk Shell på granåsen har begynt å leie ut lastebiler/campingbiler etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...