Trondheim: leie lastebil (mulig?)

Anbefalte innlegg

Skal hjelpe en kompis å flytte og han har jo samlet opp litt stash gjennom endel år i Trondheim.

Så kommer problemet: Alle bilutleiefirmaer jeg har sjekket leier ut 7.5-tonnere på maks 35 kubikk. Og jeg tror det blir litt lite til å flytte i. Så er det noen her som vet om tilgjengelighet på lastebiler over 7.5 tonn? Og hva man må betale for noe slikt i et par døgn med 120 mil kjørelengde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med Norsk LastebilUtleie - http://www.nlu.no Tror de primært driver med lengre leieforhold, men det kan jo hende de kan hjelpe ?

 

Ellers så tar du kontakt med en lastebilforhandler i nærheten og hører med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal hjelpe en kompis å flytte og han har jo samlet opp litt stash gjennom endel år i Trondheim.

Så kommer problemet: Alle bilutleiefirmaer jeg har sjekket leier ut 7.5-tonnere på maks 35 kubikk. Og jeg tror det blir litt lite til å flytte i. Så er det noen her som vet om tilgjengelighet på lastebiler over 7.5 tonn? Og hva man må betale for noe slikt i et par døgn med 120 mil kjørelengde?

 

 

Tror faktisk Shell på granåsen har begynt å leie ut lastebiler/campingbiler etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.