Anbefalte innlegg

Har en golf gti 16v 86mod som har stått inne i hele vinter, vært startet en gang. Når jeg startet den i påsken stod den å gikk på tomgang en god stund, så plutselig stoppet den. når jeg prøver å starte den igjen nå, bare starter den såvidt også stopper den med en gang..... Noen som vet hva det kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en golf gti 16v 86mod som har stått inne i hele vinter, vært startet en gang. Når jeg startet den i påsken stod den å gikk på tomgang en god stund, så plutselig stoppet den. når jeg prøver å starte den igjen nå, bare starter den såvidt også stopper den med en gang..... Noen som vet hva det kan være?

 

Kondens..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondens..??

 

hvordan kan jeg bli kvitt det? helle på kondensfjerner?

tenkte kanskej det hadde skjedd ett eller annet med bensintilførselen (pumper)!? hvordan kan jeg sjekke dette?

 

tenkt til å prøve å kjøre den på startgass for å se om den starter da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden du skiftet bensinfilter? Dette er ofte igjengrodd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hører godt om pumpa går. Men på noen så går ikke pumpa før man drar motoren på starteren. Er dere to stykker så kan du høre ette like foran høyre bakhjul mens den andre drar den på starteren. Da skal du høre pumpen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hører godt om pumpa går. Men på noen så går ikke pumpa før man drar motoren på starteren. Er dere to stykker så kan du høre ette like foran høyre bakhjul mens den andre drar den på starteren. Da skal du høre pumpen.

 

hører godt at den pumpa under går, tenkte på den pumpa i tanken...

 

bensinfilter har jeg ikke byttet, har aldri kjørt bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du løser opp bensinslangen som kommer inn på mengdefordeleren og setter på tenninga så så ser du om det kommer bensin. Bare løs opp skruen litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.