#1 Skrevet April 18, 2006 Jeg er på jakt etter calipere til skivebremsene mine som kommer fra en golf 2 16v (87) BAK Det ryktes at calipere fra golf 4 gti (150 hk) skal passe om jeg bytter en slange eller noe slikt. Det jeg lurer på er om calipere fra en golf 4 1,4 fra 2003 vil passe? Er caliperne på gti og 1,4 samme? De klarte ikke finne ut av det på Møller i dag:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 Jeg er på jakt etter calipere til skivebremsene mine som kommer fra en golf 2 16v (87) BAK Det ryktes at calipere fra golf 4 gti (150 hk) skal passe om jeg bytter en slange eller noe slikt. Det jeg lurer på er om calipere fra en golf 4 1,4 fra 2003 vil passe? Er caliperne på gti og 1,4 samme? De klarte ikke finne ut av det på Møller i dag:( Jeg har montert golf 4 calipere på min, mener det var fra en 1,4. Ta et søk på forumet så finner du litt informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...