Anbefalte innlegg

: vinke : hei! lurte på en liten ting.. hvor mye må man regne med å betale for 4 stk ats cup i relativ god stand med dekk?: klø :

CUPgr.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : hei! lurte på en liten ting.. hvor mye må man regne med å betale for 4 stk ats cup i relativ god stand med dekk?: klø :

Jeg gav ca. 3 lapper for mine polerte m/dekk på e-bay. De vanlige kan du for få for mellom 1000-2000...

Ligger et sett til salgs i Kalmar i Sverige for 3000 svenske med dekk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du havner nok rundt 3k fra ebay.de

Hender de tar bilde av den beste felgen i auksjonen så viktig å se bilde av alle 4 + gummien....

Lykke til, ATS cup er aldri feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nabo`n min kjøpte seg en jetta som arbeidsbil i fjor og der fulgte det med noen stygge alufelger sa han. Litt senere på høsten ringte en kompis og lurte på om jeg visste om noen 4x100 alufelger som han skulle gi til dama si i bursdagsgave dagen etter. Han var temmelig desperat da felgene han egentlig skulle hente samme kveld plutselig var forsvunnet. Jeg spurte nabo`n om han skulle selge aluhjula og joda, det skulle han. 500 kroner mente han var passe for det var helt utslitte dekk på dem. Jeg ringte kompis tilbake, han kom mens nabon`n var å henta felgene hos han han hadde kjøpt bilen av og da han kom igjen med 4 fine, om ikke strøkne, ats cupble jeg mildt sagt forbanna. Så nå går det en honda civik rundt i ålesund med flotte ats cup til 500 kroner på og jeg leiter fortsatt etter felger til SLC`n: bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger et sett til salgs i Kalmar i Sverige for 3000 svenske med dekk
har du bilder og link til disse?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.