Ledninger og tåkelys Audi 80

Anbefalte innlegg

Jeg skal til å koble tåkelys på 80`en min og fant to kontakter bak fangeren der lyktene skal stå, ledningene er gul/kvit og brun. : klø : lurer på om de er tilrette lagt til tåkelys eller?? prøvde de men det er ikke strøm i de og hvor går eventuelt de ledningene, til hvilken bryter å sånn? noen som vet?? visst ikke er må jeg vel legg opp nye ledninger, hvor og hvordan skal jeg gjøre det?? noen som har ett kart over lednings nettet kansje?? håper noen kan hjelpe meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne jeg :) trenger litt veiledning til hvordan jeg legger opp ledninger etc til tåkelys + blinklys i fanger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Ofte så er ledningsnettet lagt opp men det mangler bryter innvendig. Ved siden av bryteren til tåkelys bak skal den stå, er liksom speilvendt symbol av bryteren til lysa bak. Så det kan hende du bare kan få tak i en slik bryter og koble til:-)

Ellers kan du koble opp et rele som du styrer fra en bryter innvendig.. Ang. blinklys tar du bare å flytter/forlenger ledninger/pæreholder fra blinklysene oppe og ned i fangeren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har vært utfor dette og fått det til? har det samme problemet selv. har kjøpt ny fanger hvor det er grøftelys, og ledninger ligger frem til lyktene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke værre enn å ta vekk "blind" bryter ved siden av bryter til tåkelysene bak og se om det ligger en kontakt der, ligger det en der så lån bryteren som er til lysa bak og mål om det kommer spenning i pluggene foran..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke noe -blind- bryter på disse bilene, det er det som er tingen... vurderer å fjerne tåkelys bak og prøve å koble opp nettet med den som skal brukes bak. sjekke om det ligger noe ledninger baki der som øystein sier... har flyttet blinklys ned i fangeren og fått park lys der blinkerne var før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har blindbryter på min, men det varierer jo seff fra model til model.. På noen utgaver er det større oppbevaringsboks enn det jeg har og ferre knapper, og på noen er det ikke oppbevaringsboks i det hele tatt og masse knapper.

Bryter nummer fire på bildet er blindbryter, hvis dere har det er det bare å vippe denne ut og se om det ligger en kontakt bak.

80 dashknapp.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.