#1 Skrevet April 18, 2006 Etter et uhell i vinter fikk min venstre bakskjerm en brukbar kakk, nå vurderer jeg enten å banke den ut eller kjøpe en fra noen på forumet å lakke opp. Noen som vet om det er mulig å plukke av skjermene bak?? Evt. noe tegningsanvisning av dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2006 gjør som jeg gjorde i dag når jeg skulle skru av forskjermen.. se litt rundt inni hjulbuen så oppenbarere det seg mange skruer å skru på... ganske moro faktisk... hmm, hva går denne til??? ja jeg prøver og vips så var skjermen av.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2006 gjør som jeg gjorde i dag når jeg skulle skru av forskjermen.. se litt rundt inni hjulbuen så oppenbarere det seg mange skruer å skru på... ganske moro faktisk... hmm, hva går denne til??? ja jeg prøver og vips så var skjermen av.. hehe Tror du skal lete lenge etter skruer til bakskjermene De er nemlig sveisa på.............ikke bare bare og skifte bakskjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2006 di er som sagt sveist på! nedover dørstolpen til kanalen, bak på stolpen ved bakluka er sveist! over hjulbuen er den limt! har skifta et par ganger og di er kjempe greie å bytte! hvis du bare tar tia til hjelp og har et sveiseapparat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2008 Hvor får jeg kjøpt bakskjerm og forskjerm? Snakk om S4 forskjerm.. bakskjermen er vel lik på alle C4'ene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2008 Mener de har S4 skjermer på bilomsetningen arendal, om ikke de er solgt.. De skjærer også av bakskjermer ved behov.. Vet de har ett par Audi 100 der 37059180, snakk med Egil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2008 Lars Jørgen Wangsteen har to stk ti lsalgs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...