Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurer på om det finnes noe som man kan ha mellom fjørspiralene eller lignende for å stive opp bilen litt, den subber i noen dumper og det hadde vært greit å fått den litt stivere sånn midlertidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det? Vil ikke disse bare spretta ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ligger jo i klem mellom fjæra. mine spratt iallefall ikke ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte noe jeg mener kalles bumper stops dette var en rund plast bit med et spor i som du tredde inn på demperen. De var 1 cm tykke og jeg tredde innpå slike til problemet var borte. Bilen fjærer da normalt til den kommert til et vist punkt da er det bom stopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte noen gummi klosser på golf 2'ern min når jeg hadde 9x16 felger på den. 2stk som spratt ut men du kan jo feste dem enten med ducktape eller noe sånt. En kompis av meg som har det på bmw'en sin. Subber ikke så galt da. Subber jo litt men det er ikke så rart med 10x17 og max senk da he he.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stikke innom tema nå og kjøpe noen, men hvem har de andre greiene som man tredde på demperen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du bør gå inn på ein plass dei forhandler jame eller i felg/stylig butikk å få tak i bumpers stopp. dei så du trer inn på fjærene gjør bilen høgere å dårligere kjøre egen skaper. bumperstopp står rundt demperen å stopper den før ved full ned fjæring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får se hva jeg gjør, prøvde biltema greiene og det var i allefall en grei midlertidig løsning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.