#1 Skrevet April 19, 2006 Hei -Hvor i Oslo/omegn anbefales det å få utført 4 hjuls kontroll? -Har vi i klubben rabbat noen sted? -Hva ligger 4 hjuls kontroll på i pris? anyone? Må prøve det for å få 200en til å spore mindre. Den ble sprell "Levende" forran etter at jeg satte på 18" hjula. nesten farlig å kjøre med........... Merka det også med 15" hjula, men ikke så mye. Må også skifte camber stag bak, Vet ikke hvor mye det har å si for om bilen sporer eller ikke. Er det kun originalt som er å få kjøpt. Annet tips for hva som kan/bør skiftes for å få bilen til å spore mindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2006 Min 96 A6 ble også lettere spastisk etter jeg satte på et hjulsett jeg hadde liggende. Låner derfor tråden litt for å spørre om tips til andre ting som burde undersøkes vedr. dette problemet. Tips til ting jeg burde sjekke/bytte i forstilling og bakstilling. Bilen har gått 295.000 Og en ting til. Original-felgen var 7.1" med ET45 mener jeg å huske, mens de jeg satte på var 7.5" med ET35; kan noen oversette dette til "norsk" for meg? Jeg klarer visst aldri å huske hva dette utgjør i reell sporvidde-endring. Har jeg nå 10mm ET + 0.4" mindre sporvidde nå (ganger 2)? Er det derfor bilen ble litt mer nervøs? Eller blir det (original sporvidde) + 10mm ET - 0.4"? Altså det samme som før? Kan også legge til at jeg gikk fra 15" til 16" felg og fra 195 til 205. / Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2006 Hei-Hvor i Oslo/omegn anbefales det å få utført 4 hjuls kontroll? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50597&highlight=kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2006 Jeg var hos forstillingspesialisten i Persveien med min S4, flink fyr, 1600 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2006 hei takk for svar alle sammen. ser ut til at det blir forstillingsspesialisten på Alna. betalte du 1600 for kontroll + justering Anders? Var i kontakt med Møller Ensjø De skulle ha 1200 for kun kontroll 2500 for kontroll og justering under foutsetning at ingen ting var "fast rusta", noe han sa det vanligvis pleier å være på biler som min. Det var DYRT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...